Sipas ekspertëve, kjo është mënyra më e sigurt për të lindur



Koha më e mirë për të shtyrë gjatë kohës së lindjes, ka qenë gjithnjë në qendër të diskutimeve. Disa mendonin se e mira është që nënat e reja të presin dhimbjet e lindjes e më pas të shtyjnë që bebi të dalë, e ndërsa të tjerë të kundërtën.
Së fundmi, studimet e reja kanë dalë në konkluzionin se të stimulosh duke shtyrë që herët, ndihmon gratë të mos kenë hemorragji dhe minimizon rrezikun e infeksioneve.
Nga eksperimenti i kryer, u pa se gratë që po shtynin sapo nisën dhimbjet e lindjes, vuanin më shumë nga infeksioni më shumë krahasuar me ato që e përgatitën këtë proçes shumë më herët.
Përveç kësaj, shtyrjet e menjëherëshme i bëjnë gratë të përjetojnë dhimbje si të një ‘lindjeje të dytë’ për gati 30 minuta.
Kjo nënkupton se nëse gratë fillojnë të stimulojnë duke shtyrë para se dhimjet e lindjes të nisin, lindja është më e lehtë dhe nëna do ta ketë edhe më në kontroll situatën.

No comments:

Post a Comment